reklama

Pár minút pred polnocou - alebo, po nej ???

Tento zážitok sa mi stál  už dávnejšie, presne -  niekoľko hodín pred Silvestrom Nutne som si potrebovala vybaviť  zopár pracovných mailov a tak som pátrala po  nejakej  internetovej kaviarni, kde....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

..by v oblasti, v ktorej som sa aktuálne vyskytla - Bohom pobozkanej a internetovým pokrytím nie až tak poškvrnenej,mali aktívnu wi-fi-nu...

Chvalabohu po dlhom čase som naďabila na akúsi malú kaviarničku v zastrčenej uličke

Mali nátresk, samo. Nafajčené, hulákalo sa. Veď "ide prísť Nový rok, zbláznime sa ešte v tomto roku..."...

Po chvíli sa jedno miesto uvoľnilo

Sadla som si, myšou urobla jeden klik a zrazu sa pred mojimi očami rozvinul text susediaceho pohľadného muža..

Viem, nepatrilo by sa čítať cudziu poštu, ale keď to samo akosi..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Ak by som mal zhrnúť rok minulý a teda 2016, tak mi asi šibne v hlave.

Lebo bol fakt taký.

 Som zvedavý na nový.

 Menia sa názory a s nimi aj ľudia.

 Nemám z toho neznáma dobrý pocit..

 Pretože si myslím, že oveľa lepším nebude určite.

 Nerád by som sa zabil v aute, i keď občas by to bola pre mňa pýcha?!?

 Len by ma trápilo, veľmi, ak by som ublížil niekomu

 A tak je tu teda moja prvá prosba do toho nového.

 Prosím, Bože.

 Nech dokážem ovládnuť sám seba...

 Lebo je to ťažké.

Ale zároveň cítim, Bože , že ešte ťažšie je mi teraz rozprávať sa s tým, koho som mal „kedysi“ dávno tak rád.

Momentálne nemám ten z tých pocitov, že som obklopený tými pravými, resp. tými kým by som chcel byť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale ono je to vlastne jedno, pretože ja už ani neviem s kým by som teraz mal, či chcel byť.

Končím s predsavzatím:

Prežiť...

Chlapec si odišiel objednať drink a zapáliť.

Dlho som paralyzovane hľadela na tento text

Zvláštne...

Prežiť...

Iba..

Či ažžž....????

Lucia Kvapilová

Lucia Kvapilová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...žena. lekárka, ktorá si praje, aby všetky jej blogy mali dobrý koniec. aj ten posledny :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu